"BBAK-ın əsas məqsədi xidmət səviyyəsini yüksəltmək və sərnişinlərin rahat və təhlükəsiz hərəkətini təmin etməkdir. Bu məqsədlə bir çox işlər görülüb və hazırda görülməkdədir. Avtovağzal Kompleksindən istifadə zamanı yaranan neqativ halları daha tez və effektiv həll edə bilməmiz üçün problem yaşanılan zaman yerindəcə (012) 406-01-58/59 nömrəli məlumat mərkəzinə zəng edə və ya perron nəzarətçilərinə yaxınlaşmaq mümkündür.
Eyni zamanda facebook adresi və ya [email protected] email ünvanı vasitəsilə də yazmaq olar".
P.Məmmədova əlavə edib ki, çox qısa zaman sonra tamamilə yenilənmiş və müasir standartlara cavab verən məlumat mərkəzi istifadəyə veriləcək.