Rusiya Ermənistan və Azərbaycana Zəngəzur dəhlizində avtomobil yolunun razılaşdırılmasına kömək edib və razılaşma üçün cəmi 6 km-lik kiçik bir hissə qaldı. Bu barədə “İzvestiya”ya yüksək vəzifəli mənbə məlumat verib. Onun sözlərinə görə, Rusiyanın Avtodor şirkəti marşrutun koordinasiyasını başa çatdırmağa kömək edəcək, gecikmə dağlıq ərazi ilə bağlıdır. Marşrutun qalan 40 km-i köhnə sovet yolları ilə keçəcək. Bakının Ermənistan üzərindən deyil, İran üzərindən marşrut çəkmək qərarına gəlməsindən sonra Yerevan layihənin koordinasiyasını sürətləndirib”, - mənbə bildirib.
Marşrut təsdiqləndi
Azərbaycan və Ermənistan arasında nəqliyyat kommunikasiyalarının bağlanması ilə bağlı danışıqlar üç ölkənin (o cümlədən Rusiya) baş nazirinin müavinləri səviyyəsində aparılır, sonuncu görüşü iyunun 3-də baş tutub.
Kommunikasiyaların açılması Ermənistanın İranla cənub sərhədi boyunca Sünik rayonunda nəqliyyat dəhlizinin tikintisi deməkdir. O, Azərbaycanın əsas hissəsini Naxçıvan ilə birləşdirəcək.
İyunun 24-də Rusiyanın xarici işlər naziri ilə görüşdə Azərbaycanın xarici işlər naziri Ceyhun Bayramov qeyd edib ki, kommunikasiyaların açılmasında Bakı və İrəvan böyük uğura nail olub.
“İzvestiya”dakı yüksək rütbəli mənbənin sözlərinə görə, “hər iki tərəfin kifayət qədər sərt siyasi bəyanatlarına baxmayaraq, Moskvanın vasitəçiliyi ilə nəqliyyat dəhlizində Bakı ilə İrəvan arasında konstruktiv dialoq qurulub”.
“Azərbaycan və Ermənistan ötən ilin payızında Naxçıvana dəmir yolu dəhlizi ilə bağlı razılığa gəliblər. İrəvan yolu ilə bağlı uzun müddət fasilə verdik. Bununla belə, baş nazir müavinlərinin iyunun 3-də keçirilən son iclasında 6 km-lik çatışmayan hissə istisna olmaqla, gələcək marşrutun marşrutunu razılaşdıra biliblər. Orada dağlar var və Rusiyanın “Avtodor” şirkəti ora mütəxəssislər göndərir ki, sadə mühəndis həllini təklif etsin”, - mənbə bildirib.
Marşrut Ermənistan tərəfdən Araz çayından keçəcək. Qalan bölmələr, həmsöhbətin sözlərinə görə, 1992-ci ilə qədər Naxçıvanı Azərbaycanın Zəngəlan rayonu ilə Ermənistan vasitəsilə birləşdirən köhnə sovet yollarından istifadə edəcəklər. Mənbə izah edib ki, onlar gələcək dəhlizin demək olar ki, bütün xətti boyunca qorunub saxlanılıb, lakin onun bir hissəsi Naxçıvan bölgəsi və Ermənistanla sərhəddə qalıb.
Təzyiq yolu
“İzvestiya”nın həmsöhbəti qeyd edib ki, Bakı bu ilin martında Azərbaycanın Şərqi Zəngəzur iqtisadi rayonundan Naxçıvana İran ərazisindən keçən yolun tikintisinə dair niyyət memorandumu imzaladıqdan sonra Ermənistan tərəfi danışıqlar prosesini sürətləndirib.
“İzvestiya” mənbəsi əlavə edib ki, “bu variant Ermənistan ərazisindən baha başa gəlsə də, Nikol Paşinyan prosesi uzatmaqda davam edərsə, İlham Əliyev bu yolu çəkməyə hazır idi”.
Dövlət Dumasının MDB İşləri, Həmvətənlərlə Əlaqələr və Avrasiya İnteqrasiyası Komitəsinin rəhbəri Leonid Kalaşnikov “İzvestiya”ya deyib ki, Bakı ilə İrəvan arasında nəqliyyat qovşaqlarının blokadasına dair razılaşmalar uzun müddətdir ki, ləngiyirdi, amma indi yaxşı ki, razılaşdıq”.
"Bu, ikitərəfli gündəliyin ən problemli məsələlərindən biri idi. "Rusiya və Avropanın vasitəçiliyi sayəsində onlar (Azərbaycan və Ermənistan) 2020-ci ilin noyabrında həyata keçirilməsi nəzərdə tutulan üçtərəfli sazişin gələcəkdə həyata keçirilməsində düzgün istiqamətdə gedə bilərlər".
2021-ci ilin mayında Azərbaycan Naxçıvandan Ermənistanla sərhədə qədər Culfa-Ordubad dəmir yolu xəttinin tikintisini başa çatdırıb. 2022-ci ilin martında Ermənistan Arazdəyən-Culfa-Ordubad-Mehri-Horadiz dəmir yolunun özünə məxsus hissəsinin tikintisi üçün geodeziya işləri üçün vəsait ayırıb.
Baş nazirin müavini Mher Qriqoryan bildirib ki, dəmir yolunun Ermənistan hissəsinin uzunluğu 45 km olacaq. İrəvan bu məqsədlər üçün 200 milyon dollar ayıracaq. Naxçıvandan Azərbaycanın əsas hissəsinə gedən dəmir yolu xətlərinin ümumi uzunluğu təqribən 340 km olacaq.