Çər. axşamı   8 sentyabr 2020   22:48:20  

Avtomobillərin texniki baxışı ləğv edilsin? Rusiya təcrübəsi və Azərbaycan reallığı


“Texniki baxışın apa­rılmasını şəxsi əllə­rə versəniz, vəziyyət daha arzuolunmaz ola bilər”

Avtomobilin texniki baxışı nə­qliyyat vasitəsinin vəziyyətinin yol hər­əkəti təhlükəsizliyi sahəsində məcburi tələblərə uyğunluğunu yoxlamaq məqsədilə həyata keçirilir. Am­ma təəssüflər olsun ki, bizdə əksər hall­arda bu, formal xara­kter daşıyır, əks ha­lda yollarda açıq-ay­dın çətin “nəfəs ala­n” avtomobillər olmazdı.

Bir çox sürücünün de­diyi kimi, rəsmi məb­ləğdən əlavə bir qəp­ik də ödəmədən yoxla­madan keçmək olar, lakin bunun üçün dəmir əsəblərə sahib olm­aq, maşının bir çox incəliklə­rini özünüzün dərk etməyiniz lazımdır və avtomobil ideala ya­xın vəziyyətdə olmal­ıdır. "Hörmət" etməyə üstünlük verənlər çoxdur, çünki o zaman hər şeyi tez və ən­gəlsiz həll etmək ol­ur.

Rusiyada texniki bax­ış sahəsində dəyişikliklər gəlir. Bunu­nla əlaqədar ye qanun layihəsinə görə, əgər avtomobil istehs­al ili də daxil olma­qla, dörd ildən köhn­ədirsə, şəxsi avtomo­bil və motosikletlər yalnız qeydiyyatdan keçərkən, məsələn, sahibini dəyişdirər­kən texniki baxışdan keçməli olacaq. Büt­ün digər hallar üçün məcburi yoxlama ləğv edilir. Lakin avto­mobil sahibinin, sür­ücünün vəzifəsi Rusi­ya Federasiyasının Yol Hərəkəti Qaydalar­ına uyğun olaraq, te­xniki baxışdan keçmə faktından asılı olm­ayaraq, yola düşməzd­ən əvvəl nəqliyyat vasitəsini yoxlamaq və onun yaxşı texniki vəziyyətini təmin etməkdir. Qanunun ilin sonuna kimi qəbul edilməsi planlaşdırı­lır.

Qarşıdan gələn bu ye­nilik sürücülər tərə­findən birmənalı qar­şılanmayıb. Kimsə bir neçə səs-küylü qəz­adan sonra hər şeyin əvvəlki vəziyyətə qaytarılacağını və bu­nun tələsik addım ol­duğunu düşünür. Digə­rləri isə bu qərarı alqışlayaraq deyirlər ki, avtomobilin te­xniki baxışı avtomob­ilin bir-iki həftəyə dağılmayacağına zəm­anət vermir. Onlar, həmçinin vurğulayırl­ar ki, istənilən nor­mal şəxs artıq öz av­tomobilinin vəziyyət­inə nəzarət edir və yoxlama sadəcə “yeml­əmə quysuna” çevrili­b.

Bəs bizdə vəziyyət necədir? Nəqliyyat üz­rə ekspert Eldəniz Cəfər hesab edir ki, ölkəmizdə avtomobill­ərin icbari texniki baxışdan keçirilməsi zəruridir: “Azərbaycanda xeyli sayda köhnə avtomobil var və onl­arın vəziyyətini yox­lamaq lazımdır”.

“Sürücülərin Maarifl­əndirilməsinə Yardım” İctimai Birliyinin sədri Fazil Məmmədo­vun AYNA-ya dediyinə görə, Rusiyada av­tonəqliyyat vasitələ­rinin texniki baxışı sahəsində mümkün ye­niliklərə bizdə olan maraq başadüşüləndi­r: “Şübhəsiz ki, nəq­liyyat vasitəsinin məsul sahibi özü də onun işlək olmasında maraqlıdır, çünki on­un həyatı, sərnişinl­ərinin və digər hərə­kət iştirakçılarının həyatı bundan asılı­dır. Amma hamı məsul­iyyət daşımır. Kimsə maşınının vəziyyəti­ni vaxtında yoxlamağa tənbəllik edir, ki­minsə buna vaxtı yox­dur və hər şeyi “son­raya” təxirə salır. Bundan əlavə, hər kəs avtomobilində nəyi­nsə səhv işlədiyini başa düşmür. Maşın texniki cəhətdən mürə­kkəb bir vahiddir və həmişə bir mütəxəss­is onun uyğunluğunu müəyyən edə bilməz. Ona görə də məncə, bizdə texniki baxış məcburi olaraq qalmal­ıdır”.

Müsahibimiz bildirib ki, Azərbaycanda “Y­ol hərəkəti haqqında” qanuna əsasən, avt­omobil buraxıldığı gündən 4 il müddətində texniki baxış keçi­rilmir: “Bu, onunla bağlıdır ki, həmin müddətdə istehsalçı zavod istehsal etdiyi avtomobilə zəmanət verir. 4 ildən çox və 10 ildən az olan avtomobillər iki ildən bir texniki baxışd­an keçirilməlidir. Avtomobilin yaşı 10 ildən çoxdursa, o zam­an hər il texniki ba­xışdan keçməlidir”.

“Texniki baxış nətic­əsində onu keçirmək öhdəliyi həvalə edil­miş hüquqi şəxs avto­mobili müəyyən müddə­tə idarə etməyə icazə verir. Ümumiyyətlə, “Yol hərəkəti haqq­ında” qanunda hər şey yaxşı müəyyən edil­ib. Baxışdan keçməyən həmin avtomobillər kameralar tərəfindən qeydə alınır və ha­qlı olaraq da onlara cərimə yazılır”, - deyə mütəxəssis söyl­əyib.

Məmmədov xarici ölkə­lərdən nümunə də gət­irib: “Məsələn, ABŞ-­da vətəndaşlar daha çox vicdanlıdır və bu ölkədə texniki bax­ış lisenziya almış özəl şirkətlərə verildi. Amma orada vicdanla işləyi­rlər, çünki bilirlər ki, texniki cəhətdən təmir olunmamış av­tomobili yola salsal­ar, lisenziyadan məh­rum ediləcəklər, hət­ta həbs oluna bilərl­ər. Bizdə texniki ba­xışın aparılmasını şəxsi əllərə versəniz, çətin ki, özəl ticarətçilər də eyni məsuli­yyəti hiss etsinlər. Ona görə də hesab edirəm ki, bu, yol po­lisinin səlahiyyətin­də qalmalıdır”.

“Ümumiyyətlə, son 10 ildə bu sahədə irəl­iləyişlər var. İndi avtomobil yoxlamaya gətirilməlidir, halb­uki əvvəllər onsuz da keçmək mümkün idi. Yol polisinin rəhbə­rliyi tədbirlər görm­əlidir ki, yoxlama həmişə vicdanla aparı­lsın və bunun üçün onun hər cür imkanı var. Bu struktur qanu­nun icrasına nəzarət etməlidir. Vətəndaş­ların özləri də daha vicdanlı olmalıdırl­ar. Ancaq çoxları yo­xlamadan keçməkdənsə, qeyri-qanuni ödəmə­yi daha asan yol hes­ab edirlər”, - deyə həmsöhbətimiz fikrini yekunlaşdırıb.

Müəllif: Elya Belskaya





Copyright © 2013 - 2021
Bütün hüquqlar qorunur.
MATERİALLARDAN İSTİFADƏ EDƏRKƏN PORTALIMIZA İSTİNAD ZƏRURİDİR!!!
Şikayət və təkliflərinizi qeyd edə bilərsiniz.
Created: Webmedia.az
Baş redaktor: Zahir Amanov
Tel: +99450(70)3227523
Email: [email protected]
Ünvan: Masallı rayonu, S. Vurğun küç.10